Klachtenprocedure
Wij doen er natuurlijk alles aan om onze diensten zo goed mogelijk af te stemmen op de wensen van onze cursisten. Daarom horen wij het graag van je als er iets niet naar wens verloopt. Wij zullen onze fouten en de gevolgen daarvan altijd proberen op te lossen, en willen er ook van leren voor de toekomst. Daarom stellen we het zeer op prijs als je ons hierover informeert.
Bespreek je klacht
Wij houden niet van ontevreden klanten, dat zul je begrijpen. Daarom zullen we er alles aan doen om dit te voorkomen. Maar mocht je onverhoopt toch ergens niet tevreden over zijn, dan horen we dat heel graag. Bespreek je ontevredenheid liefst in een persoonlijk gesprek met je instructeur. Meestal is er gewoon een simpele oplossing en die bieden wij natuurlijk graag!
Officiële klacht indienen
Heeft een persoonlijk gesprek niet tot het gewenste resultaat geleid? Ben je nog steeds ontevreden?
Dan ontvangen wij de klacht graag per mail. In deze mail graag de volgende gegevens:
- Jouw naam, adres en telefoonnummer.
- Naam van jouw hond.
- Welke cursus het betreft.
- Omschrijving van de klacht. Graag zo concreet mogelijk: situatie, datum en naam instructeur en waar je ontevreden over bent.
- Heb je zelf een voorstel hoe dit opgelost kan worden? Dan horen wij dat graag.
- Verstuur de mail naar info@dogexperience.nl
Wat doen wij met je klacht?
Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen drie dagen een schriftelijke ontvangstbevestiging waarin wij vermelden:
• een korte beschrijving van jouw klacht;
• hoe en wanneer wij je klacht onderzoeken;
• op welke termijn je een antwoord kunt verwachten.
Verloop behandeling klacht
Binnen 3 dagen na ontvangst van de klacht sturen wij je hiervan een bevestiging.
Naar aanleiding van de klacht wordt informatie verzameld bij de betrokkenen en kan het zijn dat wij jou nog benaderen voor extra informatie. Wij streven ernaar binnen 3 weken na ontvangst van de klacht inhoudelijk te reageren en houden je op de hoogte van de voortgang. De klacht wordt geregistreerd.
Bezwaar
Mocht u ontevreden zijn over de wijze waarop wij met jouw klacht m.b.t. de cursus, de instructeurs of cursisten zijn omgegaan, kun je je wenden tot de SPPD (Stichting Platform Professionele Diergedragsdeskundigen) www.sppd.nl